Videot osaksi yrityksen markkinointia
TikTok tunnetaan nopeatempoisista videosisällöistään, jotka ovat saavuttaneet valtavan suosion erityisesti nuorten aikuisten keskuudessa.
Viime aikoina eri somealustoilla erityisesti videoiden suosio on ollut kasvussa, siksi kannattaakin miettiä, miten omaa yritystä voisi tuoda esille videoiden muodossa.
TikTok nousi kaikista ladatuimmaksi sovellukseksi vuonna 2020 ja jätti samalla taakseen esimerkiksi Facebookin, WhatsAppin ja Instagramin. TikTokin suosio tulee varmasti jatkamaan kasvuaan entisestään. Monet yritykset eivät ole vielä hyödyntäneet TikTokin potentiaalia, sillä se on mielletty sovellukseksi, jossa tuotetaan ainoastaan rentoja videoita. Näin ollen se ei ole pystynyt kilpailemaan muiden isojen sosiaalisen median kanavien, kuten Instagramin kanssa.
TikTok kannattaa ehdottomasti sisällyttää omaan markkinointistrategiaan, jos tavoitteena on päästä lähemmäksi omia asiakkaita rennomman sisällön kautta.